måndag 8 oktober 2012

Äntligen

Hej alla nissar och nissor!

Tomten har vaknat efter en jobbig tid
Min hund gick bort för 4 veckor sedan och det tog mig hårt.
Men nu har jag beställt en ny schäfer,
den kommer om ca 5 veckor.

Hoppas att ni redan har börjat tänka på jul
Det är inte värdet på klapparna som har betydelse utan hur många paket man får.
Paket som är gjorda av kärlek är dom bästa tycker jag.

På torsdag skall jag tillsammans med Lasse Person på radio stockholm
ut och gå för insamling till världens barn.
Världens barn är mina barn.
Följ oss på radio stockholm nu på torsdag!

2 kommentarer:

  1. Kul att du har en blott :) hälsa tomtemor kram från Lotta,Robban och barnen

    SvaraRadera
  2. Hälsa alla barnen från tomten

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotavtryck innan du går vidare :-)